Stigla je potvrda Nacionalne eTwinning agencije o uspješno provedenom projektu!
Da bi jedan eTwinning projekt dobio ovakvu oznaku u prijavi trebamo dokazati da je projekt odrađen zajedničkom suradnjom s drugim partnerskim školama i njihovim koordinatorima, da je projekt uključivao inovativnu pedagošku praksu, da je informacijsko-komunikacijska tehnologija korištena u svrhu suradnje i ostvarenja konačnih rezultata, da su učenici međusobno surađivali tijekom izrade konačnih rezultata te da je projekt tijekom cijele provedbe bio različitim kanalima predstavljen i oglašavan.
Marijana Mikulandra
Četvrti i posljednji zadatak našeg projekta je također uključivao osjetila. Učenici su izrađivali taktilne kartice životinja, a životinju i materijal su birali sami. U ovoj aktivnosti su sudjelovali učenici 6.b razreda.
S ovom aktivnošću smo priveli kraju naš eTwinning projekt EU Crazy Labs. Čestitamo svim učenicima i, naravno, našim partnerima! Well done!
Treći zadatak našeg eTwinning projekta je bio izraditi interaktivni kviz o svojoj zemlji. Pitanja u kvizu su sadržajno bila vezana za naše prethodne dvije aktivnosti: multisenzorni posteri o gradu i oblaci s riječima na jezicima zemalja partnera.
U srijedu, 28. travnja 2021. imali smo ugodno druženje putem Zoom-a s učenicima iz Portugala.
Na početku smo se svi predstavili, a zatim su učenici imali priliku postavljati jedni drugima pitanja o njihovom gradu, školi i svakodnevnom životu.
Portugalski učenici su u školama nakon dugog razdoblja zatvaranja zbog epidemije. Rekli su nam da je situacija u Portugalu jako dobra, da su uspješno prevladali epidemiju, a od sljedećeg tjedna u potpunosti nastavljaju sa svakodnevnim aktivnostima bez ikakvih ograničenja, osim što moraju i dalje nositi maske.
Mi smo se javljali iz svojih domova.
Za kraj je svaka škola pripremila kviz s pitanjima o svom gradu i jeziku. Međutim, učenici su se toliko zapričali da nam je vrijeme na Zoom-u prebrzo „iscurilo“, tako da ćemo mi naš kviz o gradu Olhão riješiti naknadno.
Pogledajte kako smo napravili naš kviz, o Šibeniku, a možete ga i odigrati klikom na link Kahoot quiz about Šibenik (PIN: 09559205). Izazov je otvoren do 30. svibnja 2021.
*Link na kviz za uređivanje postavki (za učitelje): uredivi kviz
Marijana Mikulandra
Naš eTwinning projekt nastavljamo s aktivnošću izrade word clouda, zabavne aktivnosti koja uključuje rad s digitalnim alatom Wordart.
Cilj ove aktivnosti je razvijanje informatičke pismenosti i upoznavanje jezika zemalja partnera: Finske, Španjolske i Portugala.
Zadatak nam je bio izabrati 3 riječi, pronaći kako se te riječi kažu na engleskom, finskom, portugalskom i španjolskom te napraviti 3 Word Cloud-a.
Online alat Wordart je tako jednostavan za korištenje da su učenici svoje radove napravili za 10 minuta, a onda su radili dodatne primjere s riječima koje su sami izabrali. Dodatna vrijednost alata je što ne zahtijeva registraciju!
Ishodi aktivnosti: učenici su samostalno koristili online digitalni alat za izradu slike s riječima, samostalno su koristili online alat za prevođenje riječi na druge jezike, samostalno su uređivali slike (odabir fonta, boja pozadine i slova), preuzimali radove te slali poruke elektroničke pošte s dokumentima.
Sudjelovali su učenici 7.b i 8.b razreda.
Marijana Mikulandra
Više možete pogledati u FOTOGALERIJI OVDJE!
Ova školska godina je, zbog strogih epidemioloških mjera, izazovna i za Erasmus+ projekte.
Ne možemo putovati niti se pripremati za putovanja.
Ne možemo fizički surađivati s lokalnom zajednicom.
Iz tog razloga smo naš projekt preselili u virtualno okruženju, na platformu eTwinning, digitalnu platformu za suradnju međunarodnih obrazovnih ustanova.
S našim partnerima smo pokrenuli eTwinning projekt - EU Crazy Labs – gdje učenici izlažu svoje radove na zadanu temu te međusobno surađuju i komuniciraju.
Prvi zadatak za nas i naše partnere, Španjolsku, Finsku i Portugal, je bio izraditi multisenzorni poster našeg grada. Izabrali smo 5 osnovnih osjetila te predstavili naše gradove kroz njih.
Učenici su izašli na ulice grada, istraživali mjesta i pojave specifične za naš grad te ih fotografirali.
Nakon prikupljenog materijala napravili su digitalni poster u kojem predstavljaju svoj grad kroz osjetila vida, sluha, okusa, opipa i njuha.
U digitalnom alatu Padlet smo napravili izložbu radova svih partnera, a učenici su komentirali koju pojavu bi željeli najviše iskusiti u svakom od predstavljenih gradova.
Marijana Mikulandra
Kalendar rada 2o24.-2o25..docx
Raspored nastavnih sati 2o24.-2o25. - RN.docx
Raspored sati razredna odjeljenja PN 2o24 -2o25 (2).doc
Raspored sati 2o24 -2o25 ucitelji - od 11.11.2o24..docx
Vremenik informacija, razrednici.docx
Vremenik informacija, predmetni ucitelji 2o24.-2o25..docx
Vremenik INA,DOP,DOD, 2o24.-2o25..docx
15.OS TinaUjevica Sibenik GPP 2024.docx
Izvijesce o GPiP, 2o23-2o24..docx
Skolski kurikulum 2o24.-2o25..docx
Skolski razvojni plan.doc
SafetyNet - bitka za sigurnost
Poveznica na aplikaciju za siguran Internet u obliku kviza i ostalih brojnih edukativnih materijala za djecu i roditelje.
Rječnici |
Dnevni tisak |
Časopisi |
> Teen |
> National geographic |
> Drvo znanja |
> Bug |
Portali za mlade |
> Teen 385 |
Ukupno: 199740
Ovaj mjesec: 2103
Danas: 3