preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tina Ujevića Šibenik

OŽUJAK: MOJ DOM

Za naš tematski zadatak u Flipu ovaj smo put odlučili malo "preokrenuti" stvari. 

Svi učenici i sudionici projekta su dobili isti zadatak: listić sa slikama namještaja. Namještaj su trebali izrezati i kreirati svoju sobu pazeći da namještaj rasporede na različite položaje u sobi kako bi mogli koristiti prijedloge: na, ispod, iza, ispred, desno, lijevo. Naravno, svi su imali slobodu rasporediti namještaj po svom ukusu i raspoloženju :) 

Na poleđini postera smo dovršili rečenice s opisom gdje se što nalazi. Snimili smo video u kojem čitamo svoje opise sobe.

Kreirane postere smo slikali i poslali našim partnerima. Njihova učiteljica će isprintati naše postere, izložiti ih u razredu, a naši partneri će slušati naša videa i pokušati pogoditi koji poster/sobu opisujemo. 

I mi s nestrpljenjem očekujemo njihove postere i videa. 

Za ovaj zadatak, u kojem je naglasak na slušanju, učenici su se mogli dodatno poigrati s pozadinama i naljepnicama.

 

 

Jezični ishodi: učenik piše jednostavne rečenice; učenik planira opis svoje sobe

Marijana Mikulandra

Priloženi dokumenti:
Zadatak opisa sobe.pdf


OŽUJAK: MOJ DOM

Nastavljamo s temama bliskima učenicima, proširujemo vokabular vezan za namještaj, ponavljamo brojeve, opisujemo gdje živimo. Imamo dosta novog vokabulara kojeg moramo naučiti i pisati te se koncentriramo malo više na vježbe pisanja. Pokušali smo to učiniti zanimljivijim pa je tako nastala ova vježba slikopriče, koja se našim mladim Talijanima jako svidjela. 

Prvo smo vježbali čitanje (prilog: čitanje), a onda nam je bilo lakše pisanje (prilog: pisanje).

 

U prilogu su radni listovi (Grazie Kolinda!).

Jezični ishodi: učenik imenuje namještaj; učenik piše nazive za namještaj

Marijana Mikulandra


OŽUJAK: MOJA OBITELJ

Cjelina o obitelji uvijek je najdraža učenicima jer je najviše usmjerena na njihova autentična iskustva obitelji. Učenici vole opisivati svoje velike i male obitelji te predstaviti svoje roditelje, braće i sestre. U ovim cjelinama je važan element i socio-emotivno učenje jer uključuje jako puno dobrih emocija. Nazivi članova obitelji se brzo svladavaju i prirodno pamte te učenicima ne treba puno da pripreme svoje prezentacije i predstave svoje najmilije. 

Učenici također predstavljaju svoje kućne ljubimce, ako ih imaju, što ih čini posebno sretnima. 

Flip nam je u ožujku ponudio i posebne pozadine za obilježavanje Dana žena i Dana planeta Zemlje te smo u sklopu razvoja vještine Medijske pismenosti razgovarali o mogućnostima korištenja takvih opcija kao oblik podržavanja ciljeva i medijskih kampanji čije ciljeve i sami podržavamo. Neki su i iskoristili takve mogućnosti kako bi personalizirali svoje prezentacije.

Jezični ishodi: učenik govori jednostavne rečenice o svojoj obitelji; učenik piše jednostavne rečenice o svojoj obitelji

Marijana Mikulandra

 


VELJAČA: ŠKOLA I UČIONICA

Omiljeni zadatak nam je i dalje KVIZ!

NONNE i SPAGHETTI su u niskom startu. Vrijeme je da se zabavimo, ali i pokušamo preokrenuti ljestvicu poretka. NONNE će morati malo stati na loptu i ne žuriti s odgovorima jer ih je u dosadašnjim kvizovima brzina skupo koštala. Jesu li spremni odigrati koncentrirano i pokazati da mogu pomrsiti planove SPAGHETTIMA?

Apsolutno jesu!

  

Bilo je gusto, ali NONNE su ovaj put zadržali koncentraciju do samoga kraja. Pokazali su da se nisu spremni tako lako predati te da će se boriti do kraja. Bravi!!!

Naša nova ljestvica izgleda ovako:

Linkovi na Kahoot kvizove (za nastavnike):

https://create.kahoot.it/share/nella-mia-scuola/45c5b4c6-5de4-46d6-baef-4b8e22e0a3fe (kviz Katoličke škole)

https://create.kahoot.it/share/nella-mia-scuola/f9a3d22f-0c41-4e11-9bfb-808e09747588 (kviz škole Tina Ujevića)

Jezični ishodi: učenik razumije jednostavne rečenice

Marijana Mikulandra


VELJAČA: SANREMO

Ne možemo odraditi veljaču bez da se osvrnemo na najvažniji glazbeni događaj u Italiji, ali i šire. Festival della canzone italiana, kao nacionalno natjecanje pjesama, je najstariji glazbeni festival na svijetu te je prethodnica i uzor svim sličnim natjecanjima u svijetu. Naziv je dobio po gradu u kojem se održava, Sanremo, turističkom gradu nedaleko francuske granice.

 

Mi smo odlučili donijeti malo sanremovske atmosfere u naše učionice. Pripremili smo playlistu 8 pjesama s ovogodišnjeg natjecanja (jer nemamo vremena slušati svih 30). Učenici su dobili listić za uočavanje karakteristika pjesme i nastupa za svaku od pjesama. Stručni žiri 4.-ih razreda je pažljivo pogledao i prokomentirao sve nastupe i podijelio ocjene pjesmama tj. izvedbama. 

 

Nakon glasovanja žirija proglasili smo pobjednika, odnosno u našem slučaju pobjednike. To su Alfa s pjesmom Vai! te Geolier s pjesmom I p' me, tu p' te.

Prilično kontroverzan izbor moramo priznati. Naime, tijekom slušanja pjesme konstatirali smo da nas Alfina pjesma podsjeća na nekoga tj. na Ed Sheerana pa smo zaključili da ga je malo kopirao. Geolier je, s druge strane, izazvao mnogo podijeljenih emocija u Italiji jer je svoju pjesmu napisao i izveo na napoletanskom dijalektu, što je nekima bilo ipak malo previše. Ovogodišnja pobjednica Angelina Mango s pjesmom Noia, s druge strane, nas se nije toliko dojmila pa je dobila malo bodova.

Poslušajte i vi Alfu, Geoliera i Angelinu te osjetite dašak sanremovskog glamura, ali i tradicije:

U prilogu je listić sa zadacima tijekom slušanja.

Jezični ishodi: učenik uočava i prepoznaje jednostavna obilježja talijanske kulture te razvija radoznalost za talijansku kulturu

Marijana Mikulandra

Priloženi dokumenti:
SANREMO.docx


VELJAČA: ŠKOLA I UČIONICA

Naši partneri su opet kompletni i „u igri“. Snimili su videa u kojima opisuju svoju školu pa smo mogli usporediti škole, dobiti odgovore na naša pitanja i odgovoriti na njihova. Osnovne razlike su te što je njihova škola na periferiji grada (in periferia) i imaju kantinu (la mensa).

Kao i mi, i oni su se ovaj put u videima poigrali s pozadinama. Obzirom da ih već sve poznajemo nije nam smetalo što su se neki malo zakamuflirali.

Jezični ishodi: učenik slušno razumije tekst, učenik piše jednostavne rečenice

Sad kad smo svi ponovo u dobroj formi, s nestrpljenjem iščekujemo, svima omiljeni zadatak – Kahoot kviz! Naš je već spreman, ali ga nećemo još otkriti. Posebnost ovoga kviza je što su pitanja u potpunosti naša, učenička, bez intervencije učiteljice. Ustalili smo praksu da, na kraju svakog sata, osmislimo nekoliko pitanja sa sadržajima tog sata. To se pokazalo najučinkovitije.

  

  

Jezični ishodi: učenik piše jednostavne rečenice

Marijana Mikulandra


SIJEČANJ: Škola i učionica

Nakon što smo nacrtali unutrašnjost naše škole pripremali smo se za usmeno opisivanje. Pokušali smo iskoristiti sve jezične strukture koje smo naučili u ovoj cjelini što je bio nešto zahtijevniji (i duži) zadatak govorenja od dosadašnjih. 

Prezentacija prostora škole pomogla nam je da dobro naučimo (na momente i komplicirane) nazive prostorija, a odlučili smo se koristiti i umnom mapom s počecima rečenica. Unatoč svoj pomoći malo smo odugovlačili sa snimanjem videa indecision

Osim toga, otkrili smo i novu funkciju u postavkama snimanja videa: mogućnost ljepljenja slike/fotografije. Obzirom da smo se doista jako potrudili sa skicama škole ovo otkriće nas je obradovalo jer smo našim partnerima mogli i vizualno dočarati, dok nas slušaju, što govorimo. S ovom temom smo nadogradili digitalne vještine i snimili inkluzivna videa. Možda smo ipak odugovlačili s razlogom. Felicissimi!

Jezični ishodi: učenik opisuje svoju školu 

Po snimanju videa doznali smo da je naša partnerska koordinatorica obnovila svoju staru ozljedu (košarkaškog) koljena (Che peccato!) što znači da bi na videa naših prijatelja mogli malo duže čekati ovaj put. La pazienza è la virtù dei forti! Želimo joj brz oporavak! Baci e abbracci!

Marijana Mikulandra

 


SIJEČANJ: Škola i učionica

Kud ćeš bolje teme nakon povratka u klupe od LA MIA SCUOLA E CLASSE!

Učimo riječi za djelove škole i učionički inventar, a na kraju ove cjeline bi trebali moći opisati našu školu i učionicu.

Odmah smo se bacili na posao i, kako bi nam opis bio lakši, odlučili da će nam biti lakše s novim riječima ako si pomognemo jačom vizualizacojom. Zadatak smo shvatili ozbiljno i pristupili mu passo dopo passo (ili step by step). Učiteljica je odradila tehnički dio nacrta u Canvi: pripremila je 2 verzije skice škole, a učenici su sami odabrali koju žele koristiti u svom vizualnom pristupu. Crteži škole su brzo oživljavali, a zadatak je imao i problemsku notu: kako na crtežima prikazati da je škola stara/nova, lijepa/manje lijepa.

Izazov je prihvaćen i slijede radovi naših talijanskih entuzijasta: 

 

 

 

Primjećujemo da su se svi odlučili na istu verziju skice škole, onu malo strukturiraniju, gdje je škola već fizički odvojena na katove i prostorije. Druga verzija je uključivala otvoreni prostor gdje su učenici mogli samostalno dijeliti školu ovisno o tome što žele prikazati. Možda je ta druga verzija primjerenija za zadatak crtanja njihove idealne škole pa ćemo to ostaviti za fakultativni zadatak. 

U prilogu je pdf dokument s gotovim skicama škole,

a na linku je uredivi, za igranje: https://www.canva.com/design/DAF3DbAnhhI/iqfDDjmoWco7IonLjAI-0g/edit?utm_content=DAF3DbAnhhI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Alat je, naravno, Canva (čarobni štapić za učitelje).

Jezični ishodi: učenik imenuje djelove škole; učenik se kreativno izražava

Marijana Mikulandra

Priloženi dokumenti:
Nella mia scuola (2).pdf


PROSINAC

Ovom prilikom želimo zaželjeti Sretan Božić i Novu Godinu svim učenicama i učenicima, roditeljima, učiteljicama i učiteljima te našim partnerima iz Katoličke škole. Neka vam Božić donese radost i mir u srca, a Nova Godina sve što ste si poželjeli!

Možda ovu godinu možete započeti darujući sebi znanje stranog jezika, od čega bi imali višestruke koristi.

B U O N        N A T A L E         E        F E L I C E       A N N O        N U O V O!  heart

 

Marijana Mikulandra


STUDENI/PROSINAC: Školski pribor, boje i brojevi

Konačno je došlo vrijeme istine! Naše školsko natjecanje je nastavljeno drugim krugom, koji je potvrdio nove (stare) pobjednike: Spaghetti!!! 

Cure iz 4.b su i ovaj put bile točnije i brže u svojim odgovorima u, ovaj put i težem, kvizu. Kako je kviz bio i duži od prethodnog (po želji samih natjecatelja) Spaghetti su potvrdili i bolju koncentraciju. Auguri agli Spaghetti koji mogu otići na zimske praznike zadovoljni svojom značajnom prednošću. Nonne će morati ubaciti u veću brzinu, ako žele preokrenuti rezultat. Možda su izabrale pogrešno ime laugh.

Linkovi na kvizove:

https://create.kahoot.it/share/oggetti-della-scuola/076f7e54-88b0-4cf9-9f1d-7182e56c6c82 (izradili učenici Tina Ujevića)

https://create.kahoot.it/share/le-cose-scolastiche/10245861-f0d3-4132-b553-e5ae35541a51 (izradili učenici Katoličke škole)

Jezični ishodi: učenik razumije riječi i kratke rečenice

Marijana Mikulandra


STUDENI: Školski pribor, boje i brojevi

Kako bi se što bolje pripremili za Kahoot kvizove, ali i nadolazeću pisanu provjeru, naši učenici i učiteljice su osmislili (svaki po jednu) gioco da tavolo (board game). Mi smo izradili papirnatu igru, plastificirali je i igrali individualno. Neke smo slike i sami nacrtali smiley

Naši partneri su izradili igru kao slide u ppt prezentaciji tako da se može projicirati na bijelu ploču i igrati u grupama.

Igre smo poslali jedni drugima.

U prilozima možete naći i preuzeti obje varijante. Nabavite kockice! Buon gioco!

Jezični ishod: učenici imenuju školski pribor, brojeve i boje

Marijana Mikulandra


STUDENI: Školski pribor, boje i brojevi

Kao i u prošlom izazovu i ovaj mjesec smo imali zadatak osmisliti pitanja za Kahoot kviz koji ćemo poslati našim prijateljima iz Katoličke škole. Pitanja smo kreirali tijekom cijelog mjeseca. Kako svaki sat naučimo nešto novo, na kraju sata osmislimo 1-2 pitanja vezana za ono što smo učili. Tako usput ponovimo sadržaj lekcije. Evo samo nekih radova:

 

 

Naravno, kako nam je naša učiteljica objasnila, pitanja moraju biti različite težine, ne smiju sva biti prelagana ni preteška, moramo početi od lakših i polako dolaziti do težih. Tako učitelji kreiraju i naše pisane provjere. Molto interessante (dobro je i to znati cool)

A sad...

 

Jezični ishod: učenik piše jednostavne rečenice

Marijana Mikulandra


STUDENI: Školski pribor, boje i brojevi

Naši učenici su i ovaj put jedva dočekali ponovo vidjeti svoje vršnjake na Flipu. Provjerili smo odgovore koje su nam dali na naša pitanja i krenuli pregledavati njihova videa i odgovarati na njihova pitanja. Ovaj smo put bili mnogo bolji i pažljiviji u slušanju pa nam je bilo dovoljno jednom pogledati da bi razumjeli i odgovorili na pitanja. Ovo nam ide sve bolje!

Ovaj put smo u odgovorima morali koristiti i slova s naglaskom, kojih inače ima dosta u talijanskom, te smo tu naišli na prve probleme u pisanju/tipkanju talijanskog jezika na tipkovnici. Naravno, naši milenijalci bi to brzo riješili u privatnim situacijama, vjerojatno bi izostavili naglasak i pravili se da to nije nešto bitno u brzoj virtualnoj komunikaciji. Međutim, nama je cilj truditi se pisati točno!

(sì, ovako otprilike izgleda naša učiteljica kad provjerava jesmo li napisali -e s naglaskom ili bez)

Pokušali smo koristiti prečace na tipkovnici na koje nas je uputio "stručnjak" Google, ali nije nam uspjelo, te kombinacije jednostavno nisu funkcionirale na našoj tipkovnici sad. Na kraju smo ipak uspjeli koristeći provjereno uspješnu metodu copy-paste slova. Učenici su dobili i domaći zadatak iz medijske pismenosti: pokušati otkriti prečace za slova s naglaskom koji funkcioniraju kako bismo sljedeći put lakše pisali. 

 

Jezični ishodi: učenik slušno razumije poznati tekst; učenik piše jednostavne rečenice

Marijana Mikulandra


STUDENI: Školski pribor, boje i brojevi

Ovaj mjesec smo proveli učeći nazive za školski pribor, boje i brojeve do 10. Marljivo smo vježbali rečenice s kojima smo morali predstaviti svoj školski pribor i pripadajuću boju jer nam je to bio ovomjesečni Flip zadatak. Trebalo nam je više vremena za pripremu jer, za razliku od engleskog jezika, u talijanskom se imenice i pridjevi slažu u rodu i broju (jednini/množini). Mamma mia! 

Ne, ne, naši učenici su se potrudili mnogo više od Spužva Boba tj. di Pantaloni quadrati SpongeBob.

Trebali su predstaviti najmanje 3 školska predmeta te opisati njihovu boju, imenovati svoju najdražu boju i broj te postaviti jedno pitanje. Pogledajmo zadatak: 

Snimili smo i objavili svoja videa te nestrpljivo čekali naše partnere da odgovore na naša pitanja te da čujemo njihova.

I ovdje je bilo prilike za razvoj medijske pismenosti. Učenici su ovaj put htjeli koristiti zanimljive pozadine, ali su uočili da se tada ne vidi dobro školski pribor koji pokazuju, pogotovo boje, te smo zaključili da zabavne pozadine nisu primjerene za ovaj tip zadatka. Možda drugi put. Un'altra volta.

Jezični ishodi: učenik imenuje i upotrebljava nazive za školski pribor, brojeve i boje; učenik opisuje svoj školski pribor

Marijana Mikulandra


RUJAN-LISTOPAD: Pozdravi i predstavljanje

Nakon igranja kvizova tražili smo od učenika da daju i povratne informacije o istima. Željeli smo ih time potaknuti na kritičko razmišljanje, vrednovanje i samovrednovanje te dobiti povratnu informaciju o tome možemo li ih poboljšati. 

Rezultati su pokazali da je prosječna težina kvizova bila rangirana oko 3 (na ljestvici od 1-5). Prosječna ocjena koju bi dobili bi bila vrlo dobar (4) (ah, brzopletost!). Većina ih je izrazila želju da kviz ima više pitanja (bilo ih je 12), ali ne žele da pitanja budu teža (hm...?). 

Slijedi infografika...

Punteggio del quiz je prosječna ocjena kviza.

Naša prva aktivnost je gotova, dobro smo se upoznali s Flipom i čekaju nas nove avanture. Andiamo avanti! Ciao!

Marijana Mikulandra


RUJAN-LISTOPAD: Pozdravi i predstavljanje

Za kraj ove prve teme, nakon vježbanja govorenja i slušanja, prebacili smo se na razvoj vještina čitanja i pisanja. Zadatak nam je bio osmisliti pitanja za ovu temu i izraditi kviz za naše prijatelje. Oni su igrali kviz koji smo osmislili mi, a mi smo igrali onaj koji su osmislili oni. Kroz osmišljavanje pitanja i odgovora za izradu kviza ponovili smo najvažniji vokabular i gramatičke strukture, a igrajući njihov mogli smo provjeriti svoje znanje. 

(na ovom pitanju su se svi zeznuli frown, probajte vi izabrati točan odgovor.

Ako imate Kahoot račun, kvizove možete preuzeti na sljedećim linkovima:

https://create.kahoot.it/share/presentazione-e-saluti/ee0eb35b-857d-4084-9fdf-f1b721ef2686 (izradili naši učenici)

https://create.kahoot.it/share/enter-kahoot-title/5380f91c-05d3-4130-b3a5-a6321ba5d448 (izradili učenici Katoličke škole)

Ova aktivnost, zamišljena kao ponavljanje i provjeravanje znanja, poslužila nam je i za interno natjecanje između razreda naše škole, 4.a i 4.b. Razred je igrao kao grupa, a prije igranja su morali osmisliti i svoje grupno ime, koje će koristiti do kraja ove školske godine. Rezultate igranja ćemo redovito objavljivati na školskoj ljestvici natjecanja, a najbolja grupa na kraju školske godine konkurira za nagradu! (Non vedo l'ora!)

Auguri agli Spaghetti yes!!!

Rang lista je izrađena u Canvi (Canva for Education), a obrazac za uređivanje se može preuzeti ovdje.

Jezični ishodi: učenik razumije pročitani tekst, učenik piše rečenice

Marijana Mikulandra


RUJAN-LISTOPAD: Pozdravi i predstavljanje

Nakon što smo snimili i objavili svoja videa u kojima smo se predstavili došao je trenutak da upoznamo naše partnere u projektu, učenike 4.-ih razreda Osnovne katoličke škole u Šibeniku. 

Uzbuđenje je zahvatilo našu učionicu dok su učenici pažljivo gledali i slušali njihova predstavljanja. Uzbuđenje je preraslo u oduševljenje kad su otkrili da poznaju mnoge sudionike projekta, nekoga iz vrtića, drugoga s treninga, trećega iz susjedstva, ovoga ili onoga iz neke druge faze svog privatnog života. Koja sreća! 

Pažljivo smo saslušali njihova pitanja i odgovarali na njih na talijanskom jeziku, pazeći da pišemo točno.

 

I ovaj zadatak smo iskoristili za usavršavanje vještina medijske pismenosti. Mnogima je to bio prvi put da su koristili tipkovnicu na laptopu te su tražili tipke za veliko slovo, zarez i točku. Obnovili smo i pravila pristojne komunikacije u online okruženju i vodili računa da, nakon što napišemo odgovor, pozdravimo kako bi naš komentar zvučao pristojnije, a koristili smo i izraze tipične za upoznavanje (Drago mi je!-Piacere!). Također, susreli smo se i s blokiranjem jednog našeg komentara jer ga je algoritam prepoznao kao sumnjivi sadržaj. Sadržaj naravno uopće nije bio sumnjiv, svi komentari se pišu uz nadzor učiteljice, ali je očito alat jednu frazu iz talijanskog jezika prepoznao kao sumnjivu. I ovaj problem nam je dobro došao da razgovaramo o toj vrlo važnoj temi, prihvatljivom i neprihvatljivom sadržaju, ali i priliku da pišemo Help centru web alata da ih upitamo za mišljenje o toj frazi te da ih pitamo može li jezični algoritam biti više prijateljski nastrojen prema talijanskom jeziku. Zaprimili su naš upit, ali odgovor još nismo dobili.

Još jedan zadatak je uspješno obavljen! Bravi tutti!

Jezični ishodi i funkcije: učenik razumije poruku slušnog teksta, učenik piše jednostavne rečenice

Marijana Mikulandra


RUJAN-LISTOPAD: Pozdravi i predstavljanje

Prvi satovi i lekcije iz talijanskog jezika rezervirani su za početno upoznavanje s jezikom te su sadržaji i funkcije jezika u skladu s tim početnim koracima. Učili smo pozdravljati te predstaviti sebe i prijatelje.

Nakon što smo rujan proveli u uvježbavanju ovih osnovnih komunikacijskih obrazaca učenici su bili spremni za prvi projektni zadatak. Morali su snimiti video u kojem su se predstavili svojim kolegama iz partnerske škole. U predstavljanju su koristili zadani model: 

Učenici su govorili o sebi po zadanim pitanjima, a na kraju su i sami morali postaviti jedno pitanje. 

Ovaj prvi zadatak u kojem su se učenici prvi put snimali i objavili svoja videa u projektnoj grupi poslužio nam je i za razvijanje vještina digitalne pismenosti. Razgovarali smo o korištenju web alata u sigurnom internet okruženju te o mogućnostima koje oni nude u vidu zadržavanja prava na anonimnost. Svaki učenik je sam za sebe odlučio želi li koristiti takve filtere.

S nestrpljenjem smo čekali predstavljanje i videa naših prijatelja iz Katoličke škole. Ciao a tutti!

Jezični ishodi: učenik se koristi osnovnim komunikacijskim obrascima, govori o sebi te postavlja pitanja

Marijana Mikulandra

 

 


Novi projekt iz talijanskog jezika

                                                                  

Početkom nove školske godine, u suradnji s Osnovnom katoličkom školom u Šibeniku, osmislili smo novi, autorski projekt za učenike koji počinju učiti talijanski jezik kao drugi strani jezik. Želja i motivacija su nam bili, prije svega, obogatiti nastavu talijanskog jezika novim i inovativnim pedagoškim metodama te omogućiti učenicima da koriste jezik u autentičnim komunikacijskim situacijama. 

Projekt je osmišljen za početnike-učenike 4.-ih razreda, a u njemu sudjeluju svi učenici 4.-ih razreda naše i partnerske nam škole. Ideja nam je od početka bila da sve projektne aktivnosti budu u potpunosti integrirane u redovnu (izbornu) nastavu te da postanu održive kao redovne metode i primjer dobre prakse u budućoj nastavi stranih jezika. 

Planirane projektne aktivnosti biti će u potpunosti usklađene s kurikulumom i godišnjim planom i programom za talijanski jezik te će promicati aktivno znanje i upotrebu sadržaja učenja u obliku funkcionalne uporabe jezika te, slijedom toga, nadograđivati razvoj svih jezičnih vještina: slušanja, čitanja, pisanja i govorenja. Također, razvijati ćemo i digitalnu pismenost jer će nam jedan od neophodnih alata za učenje i komunikaciju biti obrazovna digitalna aplikacija Flip (bivši Flipgrid). 

Za opširnije informacije o projektu pogledajte izvadak iz kurikuluma u prilogu. Ciao!

Marijana Mikulandra

 

Priloženi dokumenti:
I gattonanti.docx


Školska godina 2o23./2o24.
 

 

 

 

SafetyNet - bitka za sigurnost

 

Poveznica na aplikaciju za siguran Internet u obliku kviza i ostalih brojnih edukativnih materijala za djecu i roditelje.

 
 
 


 

 

e-Dnevnik

 

 

Korisni linkovi




Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 2. 2010.

Ukupno: 180872
Ovaj mjesec: 1702
Danas: 11
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
CMS za škole logo
Osnovna škola Tina Ujevića Šibenik / Trg A. Hebranga 11, HR-22000 Šibenik / os-tujevica-si.skole.hr / ured@os-tujevica-si.skole.hr
preskoči na navigaciju