Dear 5th graders,
here you can find your second -term reading assignment: Henny-Penny. It is a folk tale known also as Chicken Little.
Just click on the link bellow and it will take you to the page where you can read it online.
Enjoy your reading!!!
https://americanliterature.com/childrens-stories/henny-penny-the-sky-is-falling
Dear 5th graders,
here you can find your first-term reading assignment: The Tale of Peter Rabbit. It is a British children's book written by Beatrix Potter.
Just click on the link bellow and it will take you to the page where you can read it online.
Enjoy your reading!
https://americanliterature.com/author/beatrix-potter/short-story/the-tale-of-peter-rabbit
Ishodi lekcije:
učenik će moći razumijeti kratak i jednostavan tekst o posebnim danima i tipičnim jelima pri slušanju i čitanju
učenik će moći izražajno naglas čitati kratak i jednostavan tekst o posebnim danima i tipičnim jelima
učenik će moći primijenjivati intonacijska obilježja jednostavne rečenice
učenik će moći prepoznati postojanje vrijednosti, uvjerenja i običaja različitih od kulture do kulture
učenik će moći uočiti i koristitit se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika (npr. zapisivati ključne riječi i koncepte u skraćenom obliku, koristiti se popisima riječi)
učenik će moći uočiti i koristiti se osnovnim metakognitivnim strategijama učenja jezika (npr. prihvaćati naputke o uspješnijem rješavanju zadataka)
Dear students,
danas ćemo učiti o posebnim danima i tradicionalnim jelima koja se tada pripremaju i konzumiraju. Tekstovi se nalaze u udžbeniku na str. 60.
Molim vas da slijedite upute o rješavanju zadataka te da ih rješavate postepeno, a rješenja provjeravate nakon što ste pokušali samo riješiti. Rješenja zadataka se nalaze u poveznicama ispod ove lekcije i označena su kao Rješenje 1, 2, ....
Zadatak 1 - brzo čitanje (Napomena: brzo čitanje znači da se ne zaustavljate na riječima koje ne razumijete jer u ovoj vježbi nije važno da razumijete u potpunosti tekstove nego da pronađete osnovne informacije) - pročitajte tekstove na str. 60 o posebnim danima i tradicionalnim jelima te odgovorite u bilježnicu na slijedeća pitanja:
a) Koji se posebni dani spominju u tekstovima (ima ih 4)
b) Koja se jela tradicionalno spremaju i konzumiraju tada (navedi naziv jela)
Provjeri svoje odgovore klikom na poveznicu Rješenje 1 ispod ove lekcije.
Zadatak 2 - detaljno čitanje - pročitajte detaljno tekstove te u bilježnicu zapišite sve nepoznate riječi i prevedite ih (popis riječi potražite u udžbeniku, str. 174 - 4a).
Zadatak 3 - vježba vokabulara - poveži sliku i riječ (Napomena: molim da upišete svoje ime i prvo slovo prezimena kako bih mogla pratiti tko je sudjelovao u aktivnosti): https://wordwall.net/play/9061/110/852 (sve vježbe pa i ovu možete odraditi koliko god hoćete puta)
Zadatak 4 - vježba vokabulara - svrstaj riječi/slike u odgovarajuću kategoriju (upišite opet podatke): https://wordwall.net/play/906/218/745
Zadatak 5 - vježba razumijevanja - označi rečenice s R (right), W (wrong) or DS (doesn't say): https://wordwall.net/play/906/807/457
PLAN PLOČE - današnje ključne riječi i koncepte ćemo zapisati u bilježnicu pomoću umne mape: umna mapa treba sadržavati ključni koncept u sredini (Special days and food) te 4 kategorije (4 posebna dana) s ključnim riječima; pokušajte izraditi sami svoju umnu mapu i/ili pogledajte primjer u poveznici PLAN PLOČE
Homework
1. u svom digitalnom udžbeniku poslušaj tekstove iz današnje lekcije te pogledaj video o istima
2. izaberi jedan od četiri teksta te ga nauči čitati (vježbaj uz slušne zapise tekstova u digitalnom udžbeniku)
3. (samo 5.b) snimi sebe kako čitaš jedan izabrani tekst te pošalji snimku (Upute: na svoj smartphone uređaj, tableti ne podržavaju, skini besplatnu aplikaciju s Google Play-a koja se zove Flipgrid. Unesi kod za aktivnost: 67032 te se logiraj svojim skole.hr korisničkim računom. Snimanje započinješ klikom na znak + dolje desno. Kad snimiš video klikni strelicu da pošalješ video. Video će biti vidljiv samo učiteljici! Ako se zbog preopterećnosti sustava ne možeš logirati, ne brini i pokušaj opet tijekom slijedećih par dana.
Extra homework (za one koji žele znati više) (samo 5.b):
1. izaberi jedan od posebnih dana i snimi sebe kako govoriš o istome (u svoje izlaganje uključi informacije: koji je to dan, kada se slavi, koje se tradicionalno jelo sprema i od čega); koristi jednostavne rečenice i informacije iz umne mape. Kod za ovu Flipgrid aktivnost je: 92557.
Rok za izradu zadataka je do srijede popodne, kada ćete dobiti novu lekciju (rok se ne odnosi na zadatke snimanja i slanja videa zbog mogućih problema s logiranjem koje je potrebno za rješavanje). Nadamo se da će do tada proraditi i naša virtualna učionica.
Well done!
Kalendar rada 2o24.-2o25..docx
Raspored nastavnih sati 2o24.-2o25. - RN.docx
Raspored sati razredna odjeljenja PN 2o24 -2o25 (2).doc
Raspored sati 2o24 -2o25 ucitelji - od 11.11.2o24..docx
Vremenik informacija, razrednici.docx
Vremenik informacija, predmetni ucitelji 2o24.-2o25..docx
Vremenik INA,DOP,DOD, 2o24.-2o25..docx
15.OS TinaUjevica Sibenik GPP 2024.docx
Izvijesce o GPiP, 2o23-2o24..docx
Skolski kurikulum 2o24.-2o25..docx
Skolski razvojni plan.doc
SafetyNet - bitka za sigurnost
Poveznica na aplikaciju za siguran Internet u obliku kviza i ostalih brojnih edukativnih materijala za djecu i roditelje.
Rječnici |
Dnevni tisak |
Časopisi |
> Teen |
> National geographic |
> Drvo znanja |
> Bug |
Portali za mlade |
> Teen 385 |
Ukupno: 199859
Ovaj mjesec: 53